03-08-2021 / 04-08-2021 / De terugreis

4 augustus 2021 - Arcen, Nederland

Hola todos,

De allerlaatste dag breekt aan voor mij. Ik pak mijn koffer in en ik check of ik alle belangrijke documenten heb. Ik loop voor de laatste keer naar de campus  en neem daar afscheid van veel mensen. Ik loop met een groepje naar Vindi's , de supermarkt. Daar haal ik wat eten voor in het vliegtuig. Hier neem ik ook nog afscheid van de rest en loop naar mijn airbnb. Ik wacht hier op mijn transfer naar het vliegtuig. Deze is natuurlijk 20 minuten te laat. De rit duurt 1 uur. Onderweg stuiten we op een soort verhuiswagen die de weg voor 10 minuten blokkeerde. Het viel me op dat niemand hier toetert en gewoon rustig afwacht. Ik kom rond half 3 aan op de luchthaven. Deze luchthaven heeft maar liefst 7 gates. Als ik binnen ben, kan ik meteen inchecken en in een recordtempo van maar liefst 10 minuten ben ik ingecheckt en door de douane heen. Ik wacht hier totdat ik kan boarden. Eenmaal in het  vliegtuig kom ik erachter dat ik 3 stoelen voor mezelf heb. Wat is dat prettig zeg. De vlucht duurt 10 uur en ik kom dus woensdag morgen aan in Amsterdam. Hier heb ik 2 uur overstaptijd en moet ik natuurlijk weer een heel eind lopen. Dan board ik voor de laatste keer een vliegtuig in deze reis. De vlucht van Amsterdam naar Düsseldorf is 30 minuten. Dan moet ik voor de laatste keer wachten voor mijn baggage. Als ik deze heb, loop ik naar de arrivals hall en zie daar Pap en Mam op me wachten. We rijden terug naar huis en mijn avontuur is afgelopen.

Dit is mijn laatste reisblog en wil jullie allemaal bedanken voor het lezen en reageren op mijn blog

Voor de laatste keer adios en Pura vida