22-07-2021 (dag 6) / De eerste regen

24 juli 2021 - Matapalo, Costa Rica

Hola todos,

Ik word wakker om 6 uur en maak me weer klaar voor school. Als ontbijt heb ik vandaag een bord fruit en een tosti. Mijn kamergenoot blijft nog liggen, omdat hij meestal erg laat thuis komt. Ik ga naar school met de schoolbus. Daar ga ik aan het zwembad liggen en begin de dag erg relaxed. Ik moet wachten tot kwart over 11 wachten voor mijn eerste les. Ondertussen ga ik nog even naar de supermarkt. Als 2e ontbijt/lunch koop ik homemade granola met fruit in het cafeetje op de campus.

Dan beginnen de lessen. Ik heb les tot half 5. De lessen gaan me nog steeds erg goed af en ik vind het nog steeds erg leuk. Als ik uit mijn laatste les kom, heb ik het voornemen om nog even een duik te nemen in het zwembad, maar het weer denk daar anders over. Het begint te regenen en het is te koud om te gaan zwemmen. Ik ga met een groepje studenten naar de supermarkt om daar eten te kopen voor het diner. Vandaag maken we een variatie op pasta bolognese. We eten en praten op het balkon van de residentie. Rond een uur of 9 neem ik de collectivo terug naar huis.

Adios