26-07-2021 (dag 10) / Nog meer Nederlanders

28 juli 2021 - Playa Tamarindo, Costa Rica

Hola todos,

Ik heb vandaag 's ochtends les dus moet ik er vroeg uit. Ik ga met de schoolbus naar school. Ik heb dan 3 lessen, waarvan we een groot gedeelte van de tijd Kahoot, bingo en galgje doen. Daarna zijn de nieuwe mensen ook al op de campus. Er zitten weer veel Nederlanders bij. Na de lessen besluit ik te gaan lunchen met 2 klasgenoten aan het strand. We moeten heel lang wachten op ons eten en daarom krijgen we een schaal nachos van het restaurant. Het eten komt even later ook en het is enorm lekker en gezellig. We lopen terug naar de campus en op de weg terug betalen we het scubadiven van vrijdag. Als we terug komen op de campus gaan we het zwembad in, maar 5 minuten later gaat het regenen en gaan we er alweer uit. Toch gaan we er weer in en we gaan zwembadvolleybal doen. Het begint nog harder te regenen en te onweren en besluiten er uit te gaan.

Ik loop richting Chocolate, de residentie, om daarna na de welcome drinks te gaan aan het strand. We gaan met een grote groep erheen en ontmoeten veel van de nieuwe mensen. We blijven hier een tijdje en gaan ook naar even naar het strand om daar de zonsondergang te zien. Met een Nederlandse groep lopen we naar El Mercadito, de foodcourt van Tamarindo. Hier gaan we eten. Het leuke hiervan is dat iedereen iets totaal anders eet. Met deze groep lopen we terug naar Chocolate waar we nog even gezellig een drankje doen. Rond 11 uur neem ik een collectivo terug naar huis.

Adios

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jacqueline Valckx:
    28 juli 2021
    Hallo Gijs, je verhalen zijn prachtig. Je geniet van al dat moois en vooral van al dat lekkers. Misschien in Arcen een Spaans restaurantje beginnen ? Lieve groetjes van ons . ADIOS AMIGO.